10 Temmuz 2011 Pazar

Yalniz, mutlu, huzurlu :)

Cancagizlarim icinizi boguyorum yazdiklarimla biliyorum, ama sükür kendime geldim eski huzuruma kavustum yenideeeen :)

Öyle yogun, öyle bunaltici bi sene gecirdim ki, ben bile inanamadim üstesinden nasil gedigime.
Baktigimda, meslegimi elime almisim, isim oturmus, ayaklarimin üzerinde durabilen bir insan olmusum.
Diger yana baktigim da ise, ailem tamamen darmadagin olmus ve benim elimden hic birsey gelmemis. Buna sükür.

Simdiiiiii, simmdiiiii tatil zamaniii :)

Son 21 günün heyecani, hazirliklar, özlem, mutluluk.
Ramazanin tadi, Ankaramin sicagi güzelligi, ailem, arkdaslarim, dostlarim, Allahim bir seneyi daha atlatip yazi gösterdigin icin sana sükürler olsun...

Is stresiyle bogulacagim icin, zannediyorum Ankarama kavusana kadar yazip cizemem.

Benim gibi memleket hasreti ceken herkese, tatile gidecek olan herkese iyi eglenceler diliyorum simdiden :)

Öpenzii anaciiim, bu da yaz sarkim. Hani biseyi 40 kere söylersen olurmus ya, kirk kere söylicem belki gelir sans melegim :)

http://www.youtube.com/watch?v=EOSF-R_Pv8s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder